Nieuws

De rebranding van Lesonal

Wat houdt de rebranding van Lesonal in?

Afgelopen zomer is het Lesonal van AkzoNobel volledig in een nieuw jasje gestoken. De rebranding van Lesonal draait vooral om een vernieuwde look & feel waarin de belangrijkste waarden: snelheid en kwaliteit, dus nóg beter naar voren. Onder andere het gehele productassortiment en de communicatiemiddelen zijn vernieuwd.

Nog steeds ‘Great Finish. Fast’

Het merk streeft ernaar om het snelste systeem van topkwaliteit en meest efficiënte proces te bieden. Vanaf heden straalt Lesonal dit uit in alle vormen van communicatie, producten en diensten. De slogan van Lesonal is en blijft ‘Great Finish. Fast’. Dit is het DNA van Lesonal en zal daarom dus ook niet veranderen. Ook volgt het merk de drie merkpijlers die nog volledig worden nagestreefd met alle vernieuwde materialen, ‘Great Results. Fast’, ‘Great Support. Fast’, én ‘Great Process. Fast’. Daarnaast blijft ook het gedachtegoed, kwaliteit en hun prestaties hetzelfde. Alleen de volledige communicatie hierachter sluit nu beter aan bij al de kernwaarden waardoor het merk nog sterker wordt.

Visuele Identiteit

Om de kernwaarden van Lesonal zo goed mogelijk visueel in beeld te brengen hebben ze gekozen dit op een herkenbare menselijke wijze te doen met een cast die de verschillende globale markten representeert waarop Lesonal actief is. Hierbij wordt de nadruk gelegd op teamwork en een dynamische energie die volledig past bij het merk Lesonal en haar positie in de automotive industrie.

Samengevat behoudt Lesonal dezelfde kwaliteit en efficiëntie, maar zorgt de rebranding van het merk ervoor dat alles nog beter aansluit op de kern zodat zij u als klant nog beter kunnen bedienen.

Vergelijkbare items